V době objednání zboží může zákazník sledovat stav své objednávky při přihlášení v sekci Moje objednávky. Zákazník je dále informován prodávajícím o průběhu jeho objednávky a době dodání zboží emailem či telefonicky.
Zboží je zasíláno přepravní službou PPL. Tato služba garantuje dodání zásilky následující pracovní den po dni podání. Balík může adresát sledovat na stránkách https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku - do políčka číslo zásilky zákazník napíše číslo balíku, které mu bylo odesláno emailem při odeslání zásilky.
Zboží je běžně odesíláno do týdne od objednání. Zboží objednané v sobotu, neděli, ve svátek je možné vyskladnit nejdříve následující pracovní den. Prodloužené doby dodání zboží jsou řešeny se zákazníkem individuálně.
Všechny zásilky jsou pojištěny a dopravce za zboží ručí. Prodávající však doporučuje zákazníkovi si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepsat protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.
UPOZORNĚNÍ: zásilka, která není z vlastního přičinění zákazníka vyzvednuta včas, se vrací prodávajícímu. Prodávající je schopen zásilku na vyžádání zaslat znovu, avšak již s úhradou plného poštovného zákazníkem!
Lhůta pro vybrání balíku ponechaného přepravní službou na depu je 5 dní!
Zboží lze zaplatit:
V případě platby bankovním převoden jsou informace o platbě zaslány emailem a zboží je zákazníkovi zasláno, nebo předáno po připsání částky na bankovní účet prodávajícího. Důležité je uvést správný variabilní symbol (číslo objednváky).
Číslo účtu: 140540551/0100 Komerční banka
Číslo euroúčtu Poštovní spořitelna: IBAN: CZ2201000000000140540551
BIC (SWIFT): KOMBCZPP
UPOZORNĚNÍ: V případě platby bankovním převodem je vhodné, aby zákazník vyčkal kontaktu prodávajícího, který zákazníkovi aktuálně sdělí stav skladových zásob objednaného zboží. Pokud není prodávající zboží schopen dodat, předejde se tak zbytečnému zpětnému zasílání platby. Jakmile i přes toto upozornění, zákazník zašle platbu okamžitě po učinění objednávky a prodávající není schopen zboží z jakéhokoliv důvodu dodat, bude platba vrácena hned po zjištění této skutečnosti, avšak bez poplatků za odchozí a příchozí platby!
Objednané zboží lze kromě zaslání přepravní službou vyzvednout také osobně v kamenném obchodě poté, co bude zákazníkovi doručeno oznámení o připraveném zboží k odběru emailem. Platba tak může být zákazníkem učiněna v hotovosti v obchodě .
Platba platební kartou online:
Platba v kamenné prodejně na adrese:
Manž. Burdychových 1156, Červený Kostelec, 549 41
- na prodejně lze platit pouze v hotovosti (není možné platit kartou)
Otevírací doba:
PO 8:00 - 12:00
ÚT 12:00 – 16:00
ST 8:00 – 12:00
ČT 12:00 – 16:00
PÁ ZAVŘENO
Přepravné zdarma
Přepravní služba GLS